Sunday, February 7, 2010

Al-Fatihah

Salam .. tanggal 2/2/2010 k.yati menerima berita FIL dimasukkan ke ICU di hospital Kuala Pilah .. bergegas pulang ke Kuala Pilah hanya bersama acad kerana hb tiada di malaysia kerana tuntutan tugas .. sampai ke Hospital Kuala Pilah jam 5.30ptg setelah memandu non stop selama 3 1/2 jam .. sempat menjengok beliau yg tidak sedarkan diri hanya selama 5 -10 minit shj ..

Allah lebih menyanyangi beliau .. kurang jam 12 tghari 3/2/2010 beliau dilaporkan nazak dan telah menghembuskan nafas yg terakhir di hospital tersebut kerana jangkitan virus pada paru2 n organ failure. Arwah menghembuskan nafas yg terakhir pada usia hampir 80thn ..

Syukur Alhamdullilah kerana segala urusan bermula dari memandikan sehinggalah kepada pengkebumian jenazah telah dipermudahkan oleh Allah SWT .. sekitar jam 6.30 petang segala urusan pengkebumian telahpun selesai .. amin .. my hb hanya dapat menziarahi pusara ayahandanya setelah 3 hari jenazah dikebumikan..

Kepada saudara mara dan teman2 yg mengucapkan takziah .. diucapkan berbanyak2 terima kasih .. hanya Allah SWT yg dpt membalasnya dah semoga arwah abah di tempatkan dikalangan orang2 yg beriman .. amin

6 comments:

  1. salam takziah kepada kak yati seluruh keluarga... semoga arwah ditempatkan bersama-sama kekasih ALLAH... Al-Fatihah

    ReplyDelete
  2. salam k yatie...

    takziah untuk akak sekeluarga...al-fatihah utk arwah...moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang2 yang beriman dan soleh, amin...

    ReplyDelete
  3. salam kak.tie... takziah! moga rohnyer di cucuri rahmat.. alfatihah.

    ReplyDelete
  4. Salam tie...
    Takziah buat tie sekeluarga...moga arwah di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman dan beramal soleh....aminn

    ReplyDelete
  5. takziah k.ti...lama tak jenguk sini...

    ReplyDelete