Monday, May 20, 2013

Graduation kakak

Alhamdullillah last week 15/5 anak k.yati yg sulung Fatin Aqilah dh pun graduate .. selesai satu bab .. graduate dlm Diploma in Accountancy .. alhamdullillah qlah berjaya mendapat anugerah naib canselor kerana berjaya mencapai cgpa 3.5 ke atas utk 4 semester berturut2 .. Berkat usaha beliau yg sgt tekun mentelaah (yg ni mmg x leh disangkalkan) .. hehehe

Boleh juga diibaratkan diploma ini  hadiah terindah untuk hari ulangthn ke20  beliau yg akan di sambut dlm masa x sampai seminggu lagi . .. tahniah kakak .. mama dan abh sgt bangga dgn kakak. Harap kakak menjadi contoh utk 2 adik ketebong ..hehe

Fyi skg qlah sambung amik degree juga dlm acct  .. beliau sekarang dlm 2nd year part 2 ... kiranya part 4 lah kt UITM Shah Alam ..

2 comments:

  1. salam ramadan
    tahniah buat anak dan ibubapa..mesti rasa bahagia kan

    ReplyDelete
  2. Congratulations!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete